Verzending beleid

Hoe lang is de verwerkingstijd?

Bestellingen worden binnen 2-10 werkdagen verwerkt en verstuurd;


*Verwerkingstijd is het aantal dagen tussen het moment waarop een bestelling wordt geplaatst en het moment dat deze wordt overgedragen aan onze bezorgdienst.*



Hoe lang is de levertijd?

Wij streven ernaar om uw bestelling zo snel mogelijk bij u te krijgen! Doorgaans zijn de levertijden nadat ze eenmaal overgedragen(zie verwerkingstijd) zijn, 2-3 werkdagen.

 

Wat is jullie besteldeadline?

Om ervoor te zorgen dat al onze klanten tijdig en efficiënt bediend worden, hanteren wij een besteldeadline van 18:00 uur (CET). Dit betekent dat voor alle bestellingen die voor dit tijdstip geplaatst worden, de hierboven genoemde verwerkingstijd (zie: "Hoe lang is de verwerkingstijd?") in gang gaat . Voor bestellingen die na 18:00 uur worden geplaatst, gaat de hierboven genoemde verwerkingstijd de volgende dag in gang!



Waarmee worden de pakketten verzonden?

Levering verloopt via de postbode of pakketbezorger van UPS en/of PostNL in Nederland, DPD in België en UPS/DPD in de rest van Europa. Over het algemeen zal de aflevering  tussen 9:00 en 18:00 plaatsvinden. Helaas kunnen wij het moment van aflevering niet garanderen.

 

Hoe duur zijn de verzendkosten?

Binnen Nederland, België en Duitsland kun je genieten van standaard gratis verzending! Al onze pakketten worden verzekerd verzonden binnen Nederland en België! Hierdoor ben je verzekerd als je pakket tijdens transport beschadigd of zoek raakt. Voor andere landen gelden de volgende tarieven:

  • Frankrijk (FR) - €10
  • Luxembourg (LU) - €10
  • Italië (IT) - €10
  • Spanje (ES) - €10
  • Oostenrijk (AT) - €10
  • Portugal (PT) - €10
  • Zweden (SE) - €10
  • Slowakije (SK) - €10
  • Slovenië (SI) - €10 
  • Kroatië (HR) - €10 
  • Griekenland (GR) - €10
  • Litouwen (LT) - €10 
  • Letland (LV) - €10 
  • Polen (PL) - €10
  • Estland (EE) - €10 
  • Finland (FI) - €10 
  • Denemarken (DK) - €15
  • Tsjechië (CZ) - €15
  • Ierland (IE) - €15
  • Bulgarije (BG) - €15
  • Roemenië (RO)  - €15



Zijn onze producten 100% authentiek?

Ja, al onze producten worden gekocht bij betrouwbare retailers als: Nike, Adidas en meer. Als de producten op de secundaire markt worden ingekocht worden ze grondig geïnspecteerd op authenticiteit, voordat ze de website op komen!

Tracking zegt bezorgd, maar ik heb niks ontvangen?

Indien de tracking van uw pakket zegt dat het pakket bezorgd is, maar dit niet het geval is, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op (contact@freesoulz.nl). Na 10 dagen (nadat het pakket op bezorgd staat), kunnen wij het geld niet meer claimen bij onze verzekeraar, en kunnen wij u geen terugbetaling aanbieden. 



Welke betaalmethoden accepteren jullie? 

Op dit moment accepteren wij de volgende betaalmethodes: Ideal, Creditcard (Visa, Maestro, Mastercard en Amex), PayPal, Klarna, Apple Pay, Shop pay en Google Pay.



Wat is jullie retourbeleid?

Graag het kopje return policy lezen onderaan de website voor meer informatie over de retourstermijn en voorwaarden.



Kan ik mijn bestelling annuleren?

Er is een mogelijkheid tot annulering. Echter, als het product al ingepakt is en klaar voor verzending of in een verder stadium, kan de bestelling helaas niet meer geannuleerd worden. 



Met wie kan ik contact opnemen als ik problemen heb met mijn bestelling?

Mail: contact@freesoulz.nl
Instagram: @freesoulz2
WhatsApp: +31629197862