FAQ
FAQ
Dit zijn de meest gestelde vragen door onze klanten.
Staat uw vraag er niet tussen? Aarzel dan niet en neem gerust contact met ons op!
Hoe plaats ik een bestelling?
Kies allereerst welk product je wilt aanschaffen. Daarna klik je op de knop “In winkelwagen”, waarna het product in je winkelwagen geplaatst zal worden. Je kan ervoor kiezen om direct door te gaan naar de afrekenpagina door op de button “Afrekenen” te klikken. Vul je gegevens in en bestel.
Waarom verschillen de prijzen per maat?
Alle items die op FreeSoulz worden aangeboden, worden verkocht door particuliere verkopers. Verkopers mogen hun eigen prijzen bepalen voor de sneakers die ze verkopen. Daarom zie je mogelijk verschillende prijzen voor verschillende maten.
Kan ik mijn bestelling ook ophalen?
Op dit moment is ophalen helaas nog niet mogelijk. Wij zijn momenteel alleen een webwinkel en doen daarom dus alleen nog aan verzending!
Krijg ik bevestiging zodra ik mijn bestelling heb geplaatst?
Nadat je een bestelling hebt geplaatst krijg je per direct een bevestiging via de mail.
Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
De verwerkingstijden voor bestellingen liggen tussen 2-7 werkdagen. Voor bestellingen binnen Nederland en België is dit vaak sneller. Na de verwerkingstijd worden de pakketten doorgaans binnen 2-4 werkdagen geleverd.
Kan ik veilig betalen bij jullie?
Je kunt veilig en gemakkelijk bestellen bij ons. We bieden diverse betaalmogelijkheden aan en onze website is beveiligd met een SSL certificaat. Hierdoor zijn je gegevens extra beveiligd.
Welke betaalmethoden bieden jullie aan?
Wij streven er naar om het de klant zo gemakkelijk een veilig mogelijk te maken. Daarom kunt u bij ons kan betalen met: IDEAL, Creditcard (Visa, Maestro, Mastercard en Amex), PayPal, Klarna, Apple Pay, Shop Pay en Google Pay.
De betalingen gaan via een beveiligde omgeving van Shopify en Mollie!
Welke bezorgdienst(en) gebruiken jullie?
Bestellingen binnen Nederland worden afgeleverd met PostNL, UPS of DPD. Voor andere landen gebruiken wij DPD en UPS.
Kan ik mijn bestelling volgen?
De bestellingen zijn te volgen via de track & trace code die je op de dag van de verzending per direct ontvangt in je mailbox!
Wat zijn de verzendkosten?
Momenteel verzenden wij naar de volgende landen:
Nederland (NL) - GRATIS
Belgie (BE) - GRATIS
Duitsland (DE) - GRATIS
Frankrijk (FR) - €10
Luxembourg (LU) - €10
Italië (IT) - €10
Spanje (ES) - €10
Denmark (DK) - €15
Sweden (SE) - €15
Oostenrijk (AT) - €10
Slowakije (SK) - €10
Polen (PL) - €10
Tsjechië (CZ) - €15
Portugal (PT) - €15